سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.:: تبلیغات شما در این قسمت ::.
 

مایکروسافت و آدیداس کفش تولید میکنند

  • ساعت: 9:0 صبح

 مایکروسافت در همکاری با آدیداس کفش‌هایی با تم ایکس باکس تولید می‌کند.

 به نقل از گیم اسپات، هفته گذشته بود که شرکت سونی کفش خود با تم PS5 را معرفی کرد و اکنون به نظر می رسد که مایکروسافت در همکاری با آدیداس تصمیم به تولید مجموعه کفش های کتانی با تم ایکس باکس گرفته است. طبق گزارش های جدید، برنامه ریزی شده امسال حداقل 4 مدل کفش ایکس باکس عرضه شوند.

 

مطالعه در مورد تولیدی کفش اسلامشهر

در این گزارش آمده که اسناد لو رفته از آدیداس، پروژه در حال پیشرفت این کمپانی برای تولید کفش هایی با تم کنسول های ایکس باکس را تایید می کند. همانطور که قابل انتظار به نظر می رسید، این کفش ها به رنگ مشکی، سفید و سبز فسفری هستند و لوگوی ایکس باکس هم در قسمت پاشنه آن دیده می شود.

کفش ایکس باکس

تاریخ عرضه کفش‌های ایکس باکس

اولین جفت از این کفش ها در ماه ژوئن عرضه می شود و در واقع یک نسخه تبلیغاتی برای کفش های جدید آدیداس هم خواهد بود. سپس در ماه اکتبر دو مدل دیگر با تم ایکس باکس و نهایتا چهارمین مدل در ماه نوامبر عرضه می شود. این گزارش همچنین اعلام می کند که مدل بیشتر کفش های ایکس باکس در سال 2022 عرضه می شوند.

این کفش ها در جعبه هایی سبز و با برند ایکس باکس خواهند بود و هنوز صحبتی در مورد قیمت آن‌‎ها نشده است. این خبر در حالی منتشر شده که پلی استیشن هم اعلام کرد اواخر ماه می در همکاری با کمپانی نایک و همینطور پال جرج، بازیکن تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز، کفش هایی با تم کنسول های خودش تولید می کند. این کفش ها 120 دلاری خواهند بود.

 

 

منبع خبر https://www.yjc.news


  • نوشته : سید سعید فراهانی
  • تاریخ:سه شنبه 100/3/4
  • نظرات ( ) |